تحصیل سرا

هـــــــر روز بهتــــــر از دیـــــروز

دانلود جزوه اجرایی پایپینگ

جزوه اجرایی پایپینگ

جزوه اجرایی پایپینگ شامل مباحث زیر می باشد

دانلود جزوه اجرایی پایپینگ

چارت سازمانی
دفترفنی و مهندسی
اهم وظایف گردش مدارک و مستندات
مدارک اصلی PIPING
آیزومتریک
آماده سازی مدارک و مستندات
سرجوش گذاری
Data BaseJoint History
Work Front
Extra Work  FSQ
 کنترل متریال
MRC
MIV
Internal MIV MIRV
Test Package
واحد اجرا چارت سازمانی
دسته بندی صنایع نفت و گاز
فرمت فایل zip
حجم فایل 3522 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 53

 

مقدمه

سخنی با خوانندگان

کلیات

چارت سازمانی

دفترفنی و مهندسی

اهم وظایف گردش مدارک و مستندات

مدارک اصلی PIPING

آیزومتریک

آماده سازی مدارک و مستندات

سرجوش گذاری

Data Base-Joint History

Work Front

 برنامه دوهفتگی

Extra Work & FSQ

 کنترل متریال

MRC

MIV

Internal MIV MIRV

Test Package

واحد اجراء چارت سازمانی

سمتهای اجرایی

شاپ

سایت

واحد تست و تکمیل خطوط

LINIECHECK PUNCHLIST

RFT

BLIND

TEST

FLUSHING

 RAPTURE

 DRYING

REINSTATEMENT

 LEAKTEST

نمودار فرایند تست

واحد کنسترل کیفیت

FITUP REPORT

 WELDINGREPORT

 RT-PT-UT

 DATA ENTERY

 

دانلود جزوه اجرایی پایپینگ

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر نامدار

خلاصه فصل پانزدهم تئوری حسابداری 2 تالیف

خلاصه فصل پانزدهم تئوری حسابداری 2 تالیف دکتر ساسان مهرانی و غلامرضا کرمی با عنوان تحقیقات رفتاری حسابداری و گزارشگری اجتماعی

خلاصه فصل پانزدهم تئوری حسابداری 2 تالیف دکتر ساسان مهرانی و غلامرضا کرمی با عنوان تحقیقات رفتاری حسابداری و گزارشگری اجتماعی

دانلود خلاصه فصل پانزدهم تئوری حسابداری 2 تالیف دکتر ساسان مهرانی و غلامرضا کرمی با عنوان تحقیقات رفتاری حسابداری و گزارشگری اجتماعی

خلاصه تئوری حسابداری 2 
دکتر ساسان مهرانی و غلامرضا کرمی
تحقیقات رفتاری حسابداری و گزارشگری اجتماعی
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل pdf
حجم فایل 175 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 6

خلاصه فصل پانزدهم تئوری حسابداری 2 تالیف دکتر ساسان مهرانی و غلامرضا کرمی با عنوان تحقیقات رفتاری حسابداری و گزارشگری اجتماعی

شامل:

تحقیقات رفتاری حسابداری و گزارشگری اجتماعی

تحقیقات بازار سرمایه، تحقیقات تئوری نمایندگی و تحقیقات رفتاری حسابداری

رابطه بین تحقیقات رفتاری و حسابداری مدیریت

دلایل تحقیقات رفتاری در حسابداری

هدف اصلی تئوری قضاوتی انسانی

مدل عدسی برونزیک

نمونه ای از مدل عدسی

محدودیت های تحقیقات رفتاری حسابداری

تحقیقات گری و اون در مورد حسابداری اجتماعی

هدف اصلی گزارشگری اجتماعی

اصلاح پایندگی

محرک های گزارشگری مسئولیت اجتماعی

دیدگاه قرارداد اجتماعی

دیدگاه مشروعیت سازمانی

چهار استراتژی هر سازمان جهت مشروعیت بخشی

تئوری اقتصاد سیاسی

شباهت و تفاوت تئوری مشروعیت و اقتصادی سیاسی

مفهوم گزارشگری پایندگی

گزارشگری سه جانبه در حسابداری

تجزیه و تحلیل چرخه عمر و چرایی اهمیت آن

اندازه گیری طبیعت

دانلود خلاصه فصل پانزدهم تئوری حسابداری 2 تالیف دکتر ساسان مهرانی و غلامرضا کرمی با عنوان تحقیقات رفتاری حسابداری و گزارشگری اجتماعی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر نامدار

جزوه دکتر حسن خسروی + مجموعه سوالات پیام نور 93 تا 96 - نیمسال های اول و دوم - Pdf f

جزوه دکتر حسن خسروی + مجموعه سوالات پیام نور 93 تا 96 - نیمسال های اول و دوم - Pdf

جزوه دکتر حسن خسروی مجموعه سوالات پیام نور 93 تا 96 نیمسال های اول و دوم Pdf جزوه استاد حسن خسروی خلاصه کتاب حقوق اساسی رشته مدیریت مجموعه سوالات تستی استاد حسن خسروی در رشته مدیریت کتاب حقوق اساسی 400 سوال تستی مجموعه سوالات نیم سال اول و دوم سال های 93 تا 96 پیام نور رشته مدیریت کتاب حقوق اساسی حقوق اساسی

دانلود جزوه دکتر حسن خسروی + مجموعه سوالات پیام نور 93 تا 96 - نیمسال های اول و دوم - Pdf

جزوه دکتر حسن خسروی
 مجموعه سوالات پیام نور 93 تا 96
نیمسال های اول و دوم
جزوه استاد حسن خسروی   
خلاصه کتاب حقوق اساسی رشته مدیریت  
مجموعه سوالات تستی استاد حسن خسروی در رشته مدیریت کتاب حقوق اساسی 
 400 سوال تستی 
مجموعه سوالات نیم سال اول و دوم سال های 93 تا 96 پیام نور  
رشته مدیریت  
کتاب حقوق اساسی 
حقوق اساسی
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pdf
حجم فایل 34282 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 150

جزوه دکتر حسن خسروی + مجموعه سوالات پیام نور 93 تا 96 - نیمسال های اول و دوم - Pdf

 

فرمت : pdf

 

محتوا شامل :

 

جزوه استاد حسن خسروی ( خلاصه کتاب حقوق اساسی رشته مدیریت) 

تعدادصفحات : 70

 

مجموعه سوالات تستی استاد حسن خسروی در رشته مدیریت کتاب حقوق اساسی 

تعداد صفحات : 60

400 سوال تستی

 

مجموعه سوالات نیم سال اول و دوم سال های 93 تا 96 پیام نور

تعداد صفحات : 14 و 32

 

جزوه دکتر حسن خسروی  , مجموعه سوالات پیام نور 93 تا 96 , نیمسال های اول و دوم , Pdf,   ,  جزوه استاد حسن خسروی   , خلاصه کتاب حقوق اساسی رشته مدیریت  ,  مجموعه سوالات تستی استاد حسن خسروی در رشته مدیریت کتاب حقوق اساسی,  400 سوال تستی, مجموعه سوالات نیم سال اول و دوم سال های 93 تا 96 پیام نور , رشته مدیریت , کتاب حقوق اساسی , حقوق اساسی مدیریت حسن خسروی , حسن خسروی ,  ,مجموعه حسن خسروی مدیریت, حسن خسروی سوالات تستی مدیریت , حسن خسروی سوالات حقوق اساسی , حقوق اساسی سازمان های دولتی رشته مدیریت , نمونه سوالات پیام نور ارشد , ارشد پیام نور حسن خسروی حقوق اساسی مدیریت کتاب ,جزوه ,خلاصه,

دانلود جزوه دکتر حسن خسروی + مجموعه سوالات پیام نور 93 تا 96 - نیمسال های اول و دوم - Pdf

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر نامدار

پژوهش اصول کارکرد سیستم های درمونیتورینگ شبکه های قدرت SCADA

پژوهش اصول کارکرد سیستم های درمونیتورینگ شبکه های قدرت SCADA

پژوهش اصول کارکرد سیستم های درمونیتورینگ شبکه های قدرت SCADA شامل مباحث زیر می باشد

دانلود پژوهش اصول کارکرد سیستم های درمونیتورینگ شبکه های قدرت SCADA

اهمیت دیسپاچنگ
سلسله مراتب و دیسپاچنگ ایران
دیسپاچنگ ملی SCC
دیسپاچنگ منطقه ای AOC
دیسپاچنگ محلی RDC
دیسپاچنگ توزیع DCC
پارامترهای ارزیابی سیستم اسکادا
قابلیت دسترسی
پاسخ زمانی
توسعه پذیری
قابلیت انعطاف پذیری
قابلیت اطمینان
پایانه یا RTU
شرح وظایف RTU
اجزای تشکیل دهنده RTU
دسته بندی برق
فرمت فایل pdf
حجم فایل 868 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 86

 

فصل اول:

مقدمه

 اهمیت دیسپاچنگ

 سلسِله مراتب و دیسپاچنگ ایران  

 دیسپاچنگ ملی SCC   

دیسپاچنگ منطقه ای  AOC   

دیسپاچنگ محلی  RDC   

دیسپاچنگ توزیع  DCC   

 پارامترهای ارزیابی سیستم اسکادا

  قابلیت دسترسی  

  پاسخ زمانی  

  توسعه پذیری  

  قابلیت انعطاف پذیری  

  قابلیت اطمینان  

 پایانه یا RTU  

 شرح وظایف RTU  

اجزای تشکیل دهنده RTU   

نرم افزار RTU   

  مهندسی اطلاعات در پایانه

  مودم

  منبع تغذیه  

سیستمهای ارتباطی و نحوۀ ارسال اطلاعات از RTU  به مرکز کنترل    

  سیستم تلفن عمومی

  سیستم های مخابراتی رادیویی  

  شبکه فیبرنوری

  PLC   سیتم

  سیستم مایکروویو  

  ارتباط ماهوار های  

  روش انتقال اطلاعات از پایانه به مرکز کنترل  

  روش ارسال کلیه اطلاعات  

  روش ارسال اطلاعات تغییر یافته  

 پروتک لهای ارسال اطلاعات  

 طراحی یک مرکز اسکادا  

فصل دوم 

مقدمه

الف قسمت اول:

 ساختار سخت افزاری مرکز کنترل  

  کامپیوتر و پرینتر

  تجهیزات مخابراتی  

 UPS  

 سیستم کامپیوتری  

نرم افزار مرکز کنترل  RESYUSS  

  کلیات

  دیتابیس

  توابع اسکادا

  کنترل روان  

  انتخاب نقاط  

  پردازش آلاز مها و رخدادها  

  عمل کنترل  

 امکانات تغییرات اتریپوت

 تصاویر نمایشی سیستم  

  تصاویر کلیدهای نر مافزاری  

  تصویر تک خطی شبکه تحت پوشش  

  تصویر تک خطی ایستگاه ها  

  شکل تجهیزات هر ایستگاه

 تصاویر سیستم اسکادا

 ویرایشگر محیط گرافیکی

رخدادها و عملکردهای سیستم   log پرینت

 برنامه های کاربردی اسکادا  

  قابلیت های برنامه ریزی سیستم  

  توسعه و نگهداری سیستم  

  قابلیت در دسترس بودن سیستم  

    رابط انسان و ماشین MMI

ب قسمت دوم:

  طرح کلی سیستم پایانه RTU  

مشخصات فنی مدول Main   

  مدول UIDC  

اطلاعات فنی نرم افزار RTU و مشخصات پروتکل ها    

    پروتکل Indactic  

   پروتکل Hitachi

     پروتکل IEC

   پروتکل کرمان تابلو  

  مدول ورودی دیجیتال

  مدول خروجی دیجیتال  

  مدول ورودی آنالوگ  

  مدول شمارنده پالس ها  

  مدول خروجی آنالوگ

   مشخصات مودم

  مشخصات منبع تغذیه  

    مشخصات گذرگاه  I/O

   مشخصات نرم افزار تستر پایانه  

   دستگاه تستر پایانه  

   تابلو پایانه درجه حفاظت  رنگ آمیزی  ابعاد و طراحی آن  

   پیکربندی پایانه  

نظرات و پیشنهادات  

نتیجه گیری  

 

فایل بصورت pdf می باشد

دانلود پژوهش اصول کارکرد سیستم های درمونیتورینگ شبکه های قدرت SCADA

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰
امیر نامدار

دانلود پاورپوینت مدیریت فرایند کسب وکار

دانلود پاورپوینت مدیریت فرایند کسب وکار

پیشینه مدیریت فرایند کسب و کار(BPM) تعریف BPM بررسی تئوریک BPM نکته اصلی در تاریخچه BPM ریشه BPM در علم اقتصاد و مدیریت است اما با گسترش علوم کامپیوتری و تکنولوژی اطلاعات، در قلمرو تکنولوژی اطلاعات قرار گرفته است

دانلود دانلود پاورپوینت مدیریت فرایند کسب وکار

مدیریت فرایند کسب وکار
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 1295 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 45

پاورپوینت مدیریت فرایند کسب و کار

پیشینه مدیریت فرایند کسب  و کار(BPM)
تعریف  BPM
بررسی تئوریک BPM
نکته اصلی در تاریخچه BPM
ریشه  BPM در علم اقتصاد و مدیریت است اما با گسترش علوم کامپیوتری و تکنولوژی اطلاعات، در قلمرو تکنولوژی اطلاعات قرار گرفته است

دانلود دانلود پاورپوینت مدیریت فرایند کسب وکار

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر نامدار

خودتان کارواش شوید

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر نامدار

کلید تاچ و ترموستات کولر آبی الفا اسلیم 50 کپسولی اورجینال به همراه کمربند لاغری رایگان

لامپ محافظ در ماشین lec

الفا اسلیم 50 کپسولی اورجینال به همراه کمربند لاغری رایگان

قرص کاهش وزن مخصوص چربی دور شکم

قرص لاغری ادیوس گلد بلک Adios 60

آدیوس گلد طلایی اصلی Adios Gold 60 Cap

فایل های دانلودی را از اینجا پردازش کنید

ترازوی جیبی جواهرات jew

کلید هوشمند کولر آبی

دزدگیر باغ بدون برق

کلید هوشمند کولر آبی با ریموت کنترل

تلفن اضطراری آسانسور

دوربین مدار بسته خانگی هولوگرام طلایی HD

دوربین مدار بسته panama حرفه ایی کد 1553

قرص مگارنج مناسب برای افزایش وزن و پر شدن صورت

پکیج افزایش وزن مگارنج با پودر شکلات داغ گانودرما

کارواش همراه oem

مودم آسانسور

کنترل راه دور ماینر با هشدار دهنده قطع برق

اس ام اس کنترل 4 کانال با ریموت

کنترل راه دور پیامکی 4 کانال و دوربین بی سیم وای فای

طراحی سایت فروشگاه فایل اختصاصی فقط با 12 میلیون تومان

فایل از ما, دانلود از شما

زنگ هوشمند مدرسه

هشدار دهنده قطع برق با آژیر

هشدار دهنده وجود آب

اسکریپت ارسال ایمیل گروهی فارسی توسط سایت

چراغ خورشیدی دیواری Solar Light

شعله افکن

آسان سلفن کش

دوربین شلنگی آندوسکوپی Andio

کیت تعمیر شیشه ماشین windshield

کاهش وزن سریع و طبیعی در خانه alpa50

افزایش وزن و حجم طبیعی صورت مگارنج

قرص افزایش وزن مگاویت جعبه ایی 60 عددی

آرام بند درب اتاق و کمد بندی شیک

مینی دوربین فیلم برداری A9

دستگاه مکنده صافکاری PDR

آسان بر و 4 چرخ متحرک

کلید تاچ و ترموستات کولر آبی

الفا اسلیم 50 کپسولی اورجینال به همراه کمربند لاغری رایگان

قرص کاهش وزن مخصوص چربی دور شکم

کلید هوشمند کولر آبی با ریموت کنترل

کنترلر سیمکارتی با ریموت و تایمر و قابلیت سناریو با منشی سخنگو

قرص افزایش وزن آمازون طرح جدید 60 تایی

خرد کن غذا chopper

آسیاب کن powd

درب توری مجیک مش مشکی

قرص کاهش وزن پلا تین30تایی لیبلدار

پرینتر حرارتی het

قرص افزایش حجم باسن Somatoline Cosmetic

کاهش وزن رزبری30 تایی

کاهش وزن platinnew طرح جدید 32 عددی

کاهش وزن پاپایا30 تایی

کاهش وزن گوجی30تایی طرح جدید

قرص لاغری پلاتین30تایی لیبلدار صورت

دستگاه صافکاری جادویی خودرو

کاهش وزن platinnew طرح جدید 32 عددی

قرص افزایش وزن کینگ قهوه ایی 60 تایی جدید

کلید لمسی هوشمند چهار پل با رویه شیشه

کلید هوشمند کولر آبی با ریموت کنترل

تایمر آبیاری و مه پاش شیشه

فندک الکتریکی (شارژی) چراغ قوه دار

متر قفل دار جمع شونده

جاروبرقی شارژی همراه

اکسیژن سنج Pulse Oximeter Lk88

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر نامدار

تئوری حسابداری 2 تالیف دکتر ساسان مهرانی و غلامرضا کرمی با عنوان تحقیقات رفتاری حسابداری

 

خلاصه فصل پانزدهم تئوری حسابداری 2 تالیف دکتر ساسان مهرانی و غلامرضا کرمی با عنوان تحقیقات رفتاری حسابداری و گزارشگری اجتماعی

خلاصه فصل پانزدهم تئوری حسابداری 2 تالیف دکتر ساسان مهرانی و غلامرضا کرمی با عنوان تحقیقات رفتاری حسابداری و گزارشگری اجتماعی

دانلود خلاصه فصل پانزدهم تئوری حسابداری 2 تالیف دکتر ساسان مهرانی و غلامرضا کرمی با عنوان تحقیقات رفتاری حسابداری و گزارشگری اجتماعی

خلاصه تئوری حسابداری 2 
دکتر ساسان مهرانی و غلامرضا کرمی
تحقیقات رفتاری حسابداری و گزارشگری اجتماعی
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل pdf
حجم فایل 175 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 6

خلاصه فصل پانزدهم تئوری حسابداری 2 تالیف دکتر ساسان مهرانی و غلامرضا کرمی با عنوان تحقیقات رفتاری حسابداری و گزارشگری اجتماعی

شامل:

تحقیقات رفتاری حسابداری و گزارشگری اجتماعی

تحقیقات بازار سرمایه، تحقیقات تئوری نمایندگی و تحقیقات رفتاری حسابداری

رابطه بین تحقیقات رفتاری و حسابداری مدیریت

دلایل تحقیقات رفتاری در حسابداری

هدف اصلی تئوری قضاوتی انسانی

مدل عدسی برونزیک

نمونه ای از مدل عدسی

محدودیت های تحقیقات رفتاری حسابداری

تحقیقات گری و اون در مورد حسابداری اجتماعی

هدف اصلی گزارشگری اجتماعی

اصلاح پایندگی

محرک های گزارشگری مسئولیت اجتماعی

دیدگاه قرارداد اجتماعی

دیدگاه مشروعیت سازمانی

چهار استراتژی هر سازمان جهت مشروعیت بخشی

تئوری اقتصاد سیاسی

شباهت و تفاوت تئوری مشروعیت و اقتصادی سیاسی

مفهوم گزارشگری پایندگی

گزارشگری سه جانبه در حسابداری

تجزیه و تحلیل چرخه عمر و چرایی اهمیت آن

اندازه گیری طبیعت

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر نامدار

آسیاب کن powd

 

آسیاب کن powd

دستگاه آسیاب از ضروری ترین ابزارها در آشپزخانه می باشد که کار پودر کردن انواع موادغذایی را به راحتی انجام میدهد.

 انواع مواد به راحتی آسیاب می شوند، فقط در عرض چند ثانیه تمامی مواد را پودرخواهد کرد با قدرت بسیار بالا. موتور پر سرعت و تیغه فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا، پودر را کاملا خرد می کند تا ظرافت بالایی داشته باشد. علاوه بر پودر کردن برای آماده سازی انواع سس نیز مناسب می باشد.

 نه تنها می توان از آن برای طعم دادن به غذا استفاده کرد، بلکه می توان از آن برای تهیه غذا برای نوزادان نیز استفاده کرد و جذب آنها را آسان تر می کند. 

 جنس: فولاد ضد زنگ + PP
 رنگ آبی
 اندازه محصول: 163*91 میلی متر
 وزن محصول: 600 گرم
 ظرفیت نامی: 280 میلی لیتر
 ولتاژ نامی: 220 ولت
 فرکانس نامی: 50 هرتز
 بسته شامل: آسیاب قابل حمل * 1 عدد

قیمت این محصول600000تومان


[ ]
        
قیمت : 600,000  تومان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر نامدار

پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت سیسکو،رهبر شبکه جهانی و آینده ساز فناوری آینده

دانلود پاورپوینت مدیریت استراتژیک در شرکت سیسکو،رهبر شبکه جهانی و آینده ساز فناوری آینده با فرمت pptxو 155 اسلاید قابل ویرایش


مشخصات فایل

تعداد صفحات 155
حجم 6990 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی مدیریت


توضیحات کامل

کمپانی سیسکو

کمپانی سیسکو سیستمز یک سازنده ی پیشرو در عرصه ی تجهیزات شبکه ، روتر ها، سوئیچ ها، سرور ها و همچنین نرم افزار ها، می باشد که اطلاعات را در اینترنت و شبکه های یکپارچه به حرکت  در می آورد.

کمپانی سیسکو که بازار تجهیزات شبکه سازی مبتنی بر پروتکل اینترنت را قبضه کرده است، دستگاه های امنیتی، سیستم های کنفرانس اینترنتی و سایر تجهیزات شبکه ای را برای کسب و کار ها و آژانس های دولتی می سازد.

نرم افزاری که شبکه ها را کنترل می کند، مورد توجه سیسکو قرار دارد که خدمات مشاوره را نیز ارائه می کند.

اکثر فروش ها از مشتریان در آمریکا حاصل می شود. مشتریان عمده ی سیسکو، موسسات بزرگ و ارائه دهندگان خدمات ارتباط از راه دور هستند، اما این کمپانی محصولات طراحی شده برای کسب و کار های کوچک را نیز می فروشد.

عملکرد های سیسکو

حال به عملکردهای سیسکو می پردازیم. خدماتی که سیسکو ارائه میدهد شامل چهار دسته می شود.

پلتفرم های زیرساخت این کمپانی که 60 درصد از درآمد آن را تولید می کنند، شامل  سوئیچینگ، روت کردن، وایرلس و محصولات مرکز داده می شود که قابلیت های شبکه سازی و انتقال و ذخیره ی داده را فراهم می کند.

برنامه ها که بیش از ده درصد از درآمد را تولید می کنند، عمدتا محصولات مبتنی بر نرم افزار هستند که روی شبکه سازی این کمپانی و پلتفرم های مرکز داده کار می کنند.

این برنامه ها شامل محصولات اشتراکی (ارتباطات یکپارچه، Cisco TelePresence و کنفرانس) و همچنین نرم افزار AppDynamics و اینترنت اشیا می شود.

دسته ی محصولات امنیتی، حدود 5 درصد از درآمد را تولید می کنند، که شامل امنیت شبکه، امنیت ایمیل و فضای ابری، مدیریت دسترسی و هویت، حفاظت تهدید پیشرفته و محصولات مدیریت تهدید یکپارچه می شود.

دسته ی  محصولات دیگر، 1 درصد از درآمد را ایجاد می کند که شامل محصولات مدیریت سیستم و فضای ابری می شود.

 بخش خدمات، حدود 25 درصد از درآمد را شکل می دهد که خدمات و پشتیبانی برای مشتریان، از جمله حمایت فنی را ارائه می کند.

شرکت سیسکو با شرکت های شخص ثالث مستقل قرارداد می بندد تا بورد های مدار چاپی بسازد، آزمایش در مدار انجام دهد، محصولات را مونتاژ کند و تعمیرات انجام دهد.

محدوده جغرافیایی سیسکو

حال به محدوده جغرافیایی سیسکو می رسیم. سیسکو در آمریکا عملکرد خوبی دارد که 60 درصد از فروش های آن را شامل می شود.

از نظر بین المللی، سیسکو با کمپانی های هواوی و نوکیا رقابت دارد که به ترتیب در آسیا و اروپا قرار دارند.

سیسکو 25 درصد از درآمد خود را از مشتریان در اروپا، خاورمیانه و آفریقا به  دست می آورد و مشتریان در آسیا، چین و ژاپن 15 درصد را شامل می شوند.

دفتر مرکزی سیسکو در سن حوزه، کالیفرنیا است و دفتر مرکزی منطقه ای آن در آمستردام و سنگاپور قرار دارد. این کمپانی عملکرد هایی را در استرالیا، بلژیک، چین، آلمان، هند، ژاپن، مکزیک، لهستان و بریتانیا دارد.

استراتژی سیسکو

سیسکو (sisco) یک کمپانی سخت افزار بوده است که سوئیچ ها و روتر ها و سایر دستگاه هایی که اطلاعات را انتقال می دهند می سازد.

اما محصولات نرم افزاری را برای محاسبه ی ابری و شبکه های تعریف شده به صورت نرم افزار(SDN) رشد می دهد.

به ویژه ارائه دهندگان ارتباط از راه دور در حال حرکت به سمت SDN هستند تا شبکه های خود را برنامه ریزی کنند.

در پاسخ، سیسکو تجارت خود را تغییر میدهد تا به نوع مبتنی بر نرم افزار تبدیل شود.

این کمپانی برای اشاره به ظهور SDN، زیر ساخت مرکزی برنامه (ACI) خود را ارائه می کند که خودکار سازی، مدیریت policy برنامه محور متمرکز و دیده شدنِ محیط مجازی و فیزیکی را به عنوان سیستم تکی ارائه می دهد.

این سیستم از پورتفوی نکسوس 9000 سیسکو مربوط به سوئیچ ها، نسخه های ارتقا یافته ی سیستم عامل NX-OS و کنترل کننده ی زیرساخت سیاست کاربرد (APIC) تشکیل شده است.

در استراتژی مرتبط با نرم افزار دیگر، مرکز Cisco DNA مربوط به این کمپانی، یک بخش مدیریت متمرکز برای شبکه ی مبتنی بر درک آن، و ETA از طریق پذیره نویسی در سوئیچ های سری 9000 سرعت دهنده ی سیسکو قابل استفاده هستند.

چنین حرکت های باعث می شود سیسکو به محصولات مدیریت شده از طریق فضای ابری و خدمات در پورتفوی شبکه سازی نزدیک تر شود.

در سال 2019، پذیره نویسی ها حدود 70 درصد از در آمد نرم افزاری سیسکو را شامل شدند که 12 درصد بالاتر از سال 2018 بود.

این کمپانی از هوش مصنوعی و ابزار های یادگیری ماشینی برای تولید محصولات هوشمند تر و افزایش امنیت و خودکار سازی استفاده می کند.

سیسکو یک قابلیت تحلیل شبکه هوش مصنوعی را معرفی کرد که حضور و بینش بیشتری از کل شبکه ی سازمانی را فراهم می کند.

سیسکو سطح سالمی از پول نقد را حفظ می کند که به آن اجازه می دهد مالکیت های متعدی را در یک سال انجام دهد و در توسعه و پژوهش سرمایه گذاری کند و همچنین سود سهام پرداخت کند و سهام را بازخرید کند.

رشد اقتصادی آهسته و تنش های معامله باعث 16 درصد کاهش درآمد سیسکو در چین در سال 2019 شد. سیسکو معتقد است که این یک موقعیت کوتاه مدت است و فروش های آن در چین باز خواهد گشت.

سیسکو سیستمز یک ترکیب نوآوری است که در سن خوزه مستقر شده است. سیسکو در سال 1980 توسط لئونارد بوزاک و سندی لرنر تاسیس شد. در زمینه ابزارهای سازمانی و مدیران اجرایی سازمان پیشگام است. در درازمدت، سیسکو پیشرفت‌هایی در خرید داشته است که به آنها در کسب مهارت‌ها و برتری بر رقبای خود کمک کرده است. جدیدترین مورد در این خلاصه AppDynamics با قیمت 3.7 میلیارد دلار است که به آنها کمک می کند تا قدرت خود را در صحنه ابری تقویت کنند. سیسکو در حال حرکت به سمت پاسخ‌های مبتنی بر برنامه‌نویسی برای خریداران خود است.

ترکیب بازاریابی سیسکو

ترکیب بازاریابی سیسکو برای تجزیه و تحلیل برند با چارچوب آمیخته بازاریابی که شامل 4Ps (محصول، قیمت، مکان، تبلیغات) است، استفاده می‌شود. چندین استراتژی بازاریابی مانند رویکرد قیمت‌گذاری، نوآوری محصول، ارتقای برنامه‌ریزی و غیره وجود دارد. این استراتژی‌های تجاری، بر اساس ترکیب بازاریابی سیسکو، به موفقیت برند کمک می‌کنند.

استراتژی بازاریابی سیسکو به برند/شرکت کمک می کند تا در بازار جایگاه رقابتی داشته باشد و به اهداف و اهداف تجاری خود دست یابد.

اجازه دهید عناصر ترکیب بازاریابی سیسکو را درک کنیم تا محصول، قیمت گذاری، تبلیغات و استراتژی های توزیع آن را درک کنیم.

استراتژی محصول سیسکو

استراتژی محصول در آمیخته بازاریابی سیسکو را می توان به صورت زیر توضیح داد:

سیسکو طیف وسیعی از اقلام و مدیریت را برای مشاغل بزرگ، شرکت های مستقل و ترتیبات خانه ارائه می دهد. سیسکو اساساً به عنوان یک سازمان آیتم، مدیریت ها را با استفاده از آیتم های خود در متدولوژی اقلام ترکیبی تبلیغاتی خود هماهنگ می کند. موارد سیسکو شامل سوئیچ‌ها، تنظیم‌کننده‌های راه دور، تنظیم‌کننده‌های LAN، درهای امنیتی، سوئیچ‌های شبکه، سرورها، تعدیل‌کننده‌های شبکه، خدمات داده، تقویت‌کننده‌ها، Cisco IOS، ماژول‌های امنیتی، WebEX، مکانیزاسیون WAN و چارچوب ابری هستند.

اقلام در بازار شرکت، تجارت، و ترتیبات خانه تکه تکه شده اند. برای مشتریان خانگی، سیسکو مودم های پیوندی را عمدتاً در بخش Broadband ارائه می دهد. سیستم عامل اینترنت ورک سیسکو تعداد کمتری از مدیریت های سازمان را در چارچوب کاری گنجانده شده است. سیستم‌های VoIP سیسکو که با تلفن‌های VoIP ترکیب شده‌اند، یکی از اقلام پرفروش هستند که عمدتاً در محل‌های کار برای مکاتبات استفاده می‌شوند.

سیسکو به کارشناسان فناوری اطلاعات گواهی می دهد، مدل: CCNA، CCNP، CCIE. این دوره های گواهی به مهارت با کسب توانایی برای یک حرفه در صنعت شبکه کمک می کند.

استراتژی قیمت گذاری سیسکو

در زیر استراتژی قیمت گذاری در ترکیب بازاریابی سیسکو آمده است:

سیسکو طیف گسترده ای از محصولات را ارائه می دهد که به نوبه خود منجر به برنامه های قیمت گذاری متنوع می شود.

بسته به نوع صنعت و موارد، هزینه های سیسکو متفاوت است. عوامل اساسی تعیین کننده هزینه ها عبارتند از هزینه کالای فروخته شده، وضعیت اقتصادی و هزینه های اقلام قابل مقایسه ساخته شده توسط رقبا. اقلام هزینه های گزاف شامل پاساژهای سازمان، سرورها، می تواند مراحل را چارچوب بندی کند. که به سرمایه گذاری های تجاری ارائه می شود و به صورت انبوه به فروش می رسد.

برای دستگاه های خانگی و پاسخ های سازمان برای خانه; ارزش سوئیچ های شبکه سیسکو حدود 5000 روپیه در هر ماژول تغییر می کند. اقلام VoIP Cisco که می‌توانند هم در فضای کسب و کار و هم فقط برای چیدمان خانه مورد استفاده قرار گیرند، حدود 4000 روپیه برای هر ماژول هزینه دارند. از آنجایی که اقلام Cisco با درجه برتر همراه هستند و از آنجایی که سیسکو خود از برند بالایی برخوردار است، اقلام در مقایسه با رقبای خود مانند Netgear یا D-Link تا حدودی بالاتر قیمت دارند. این یک طرح کلی از روش ارزش گذاری ترکیبی ترویجی سیسکو را ارائه می دهد.

استراتژی مکان و توزیع سیسکو

استراتژی توزیع در آمیخته بازاریابی سیسکو به شرح زیر است:

سیسکو حضور گسترده ای در سراسر جهان دارد که نشان دهنده سیستم پراکندگی و نقطه قوت آن در ترکیب تبلیغاتی آن است. تکنیک فروش در بخش‌ها برای سیسکو تغییر می‌کند، زیرا هر قطعه دارای تصمیمات و پیش نیازهای خرید متنوعی است.

گروه اطلاع رسانی سیسکو به طور مداوم به دنبال سرمایه گذاری های عظیمی است که به دنبال ترتیبات شبکه هستند، در نتیجه، برای چنین انجمن هایی به نظر می رسد که معامله یک تجارت به تجارت و همچنین کمک به سیسکو در ارائه اقلام خود به هر مشتری قریب الوقوع ساده است.

برای ترتیبات سازماندهی سرمایه گذاری خصوصی، سایت سیسکو تکنیک کاملی را به خریدارانی که در جستجوی ترتیبات هستند ارائه می دهد و علاوه بر این، روشی دقیق به خریدار می دهد تا در مورد نماینده سیسکو و در همین راستا خرید انجام دهد. برای چیدمان خانه، جایی که خریدها نامنظم است و نیاز به خرید تنها چند مورد دارد، سیسکو خرده فروشان و شعبه های همسایگی دارد که به مشتریان در خرید و دریافت بهترین ترتیب کمک می کنند.

 فهرست:

معرفی

تاریخچه

آموزش

ریشه نام سیسکو

معرفی برخی از تلفن های IP فوق العاده تولید شده توسط کمپانی سیسکو

خدمات برند سیسکو

تجربه سیسکو (Cisco TM)؛فناوری اطلاعات تسهیل‌گر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)

بازاریابی شرکتی در شرکت سیسکو

هدایت و انتقال مشتریان به کانال ارتباطی آنلاین

پاسخگویی به نیاز مشتریان درشبکه های اجتماعی

ارتباط بلند مدت با مشتریان در سیسکو

بازاریابی رابطه‌ای چیست؟ (Relationship Marketing) وچه کاربردی درشرکت ها دارد

مزایای CRM

هزینه نگهداشت مشتریان

مقایسه هزینه نگهداشت و جذب مشتری

قلب مدیریت ارتباط با مشتری

فایده کلیدی مدیریت ارتباط با مشتری

رقبای تجاری شرکت سیسکو

مزایای فوق العاده کارکنان سیسکو

بخشی از اهداف و چشم انداز سیسکو

ارزش برند،دارایی ها و قدرت برند سیسکو

شاخص های برتر درونی وبیرونی سیسکو

برنامه ریزی سیسکو برای کسب درآمد بیشتر از بازار خدمات

برقراری ارتباط رودر رو با مشتریان در شرکت سیسکو

برقراری ارتباط رو در رو با مشتری

استراتژی تبلیغات و ارتقاء سیسکو

کمپانی سیسکو در یک نگاه

محدوده جغرافیایی سیسکو

عملکرد مالی و درآمد سیسکو

استراتژی سیسکو

مطالعه موردی: استراتژی رسانه های اجتماعی سیستم های سیسکو

داستان‌های موفقیت بازاریابی محتوا(بررسی بازاریابی محتوا در 27 برند مطرح جهانی)(شرکت های ADP-سیسکو-DEMANDBASE- COX MEDIA GROUP- VIRGIN MOBILE-.......

ماتریس آنسوف در شرکت سیسکو

آمیخته بازاریابی درشرکت سیسکو

کاربردماتریس SWOTدرشرکت سیسکو

تجزیه و تحلیل PESTEL و تجزیه و تحلیل محیط در سیسکو

استراتژی بازاریابی سیسکو

تجزیه و تحلیل بازاریابی سیسکو 5C

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر نامدار